FANDOM

Adam Crawford
Profiladam.jpg
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Niebieski
Wzrost 182cm
Zajęcia student NYADA

lider Adam's Apples (były)

Przezwiska Doctor Who, Hardy Boys (z Kurtem)
Związki Kurt Hummel (były chłopak)

Rachel Berry

Brody Weston

Santana Lopez

The Adam's Apples

Pierwszy występ Sadie Hawkins
Ostatni występ Girls (and Boys) on Film
Aktor Oliver Kieran-Jones
Adam Crawford to bohater Glee występujący w sezonie czwartym. Jest prowadzącym chóru NYADA - Adam’s Apples. (Jabłka Adama) Zadebiutował w Sadie Hawkins, jedenastym odcinku sezonu czwartego.

W jego postać wcielił się Oliver Kieran-Jones. 

BiografiaEdytuj

Sezon czwartyEdytuj

Sadie HawkinsEdytuj

200 s.gif
Gdy Kurt stoi na przeciwko plakatu Adam’s Apples, zastanawiając się, czy powinienen dołączyć, Adam do niego podchodzi i przedstawia się. Kurt również chce mu się przedstawić, ale Adam twierdzi, że już go zna: widział jego występ na Winter Showcase, za który mu gratuluje. Adam wie, że Kurt zastanawia się, czy powinien dołączyć do chóru ze względu na jego reputację; dlatego proponuje, żeby przyszedł później zobaczyć ich występ, na co Kurt się zgadza.

Później, gdy Kurt pojawia się w audytorium, Adam i inni członkowie Adam’s Apples śpiewają Baby Got Back, co sprawia, że Kurt nie tylko dobrze bawi się na zabawnym występie, ale rozważa dołączenie do klubu. Adam i Kurt zbliżają się do siebie, wpadając na siebie wiele razy w NYADA.

Pewnego dnia, gdy Rachel i Kurt spacerują po Nowym Yorku, Rachel mówi, że nie może się doczekać, aż Kurt znajdzie nowego chłopaka, wtedy będą mogli wychodzić razem z nią i Brodym. Kurt komentuje, że jest ktoś, kto zwrócił jego uwagę i wspomina swoje spotkania z Adamem z ostatnich kilku dni. Rachel twierdzi, że Adam musi być zauroczony Kurt'em oraz radzi mu, aby spytał się Adama, czy się z nim umówi. Potem opuszcza Kurt'a, aby znaleźć Brody’ego.

Następnego dnia, gdy Kurt wychodzi z NYADA, idzie do Adama. Zbiera w sobie odwagę i pyta go, czy chciałby czasami wyjść na kawę albo na drinka. Adam odpowiada, że tak i daje mu swój numer. Oboje rozstają się z uśmiechem.

Można zauważyć Adama w Midnight Madness, gdzie ogląda Rachel i Kurta śpiewających Bring Him Home. Na koniec występu, jak wszyscy inni, daje im ciche oklaski. Głosuje na Kurta, a gdy on wygrywa, Adam jest szczęśliwy i ponownie bije mu brawo. Później, pojawia się, gratulując Kurt’owi w korytarzu NYADY. Dyskutują o Midnight Madness oraz tym, ile pracy Kurt włożył w swój występ. Znajomi Rachel przeciwstawiają się Kurt’owi, a on napomina ich odnośnie plotek na temat Adam’s Apples. Gdy odchodzą, Adam patrzy na Kurt’a i mówi, że jest pod wrażeniem tego, jak na to zareagował. Później Kurt idzie zająć się Rachel.

Girls (and Boys) on FilmEdytuj

Tumblr mjbybuCZNO1r1v397o5 250.gif
Można zauważyć Adama w mieszkaniu Rachel i Kurt’a, dyskutującego o teatrze z Kurt'em. Później ogląda Moulin Rouge z Kurt’em, Santaną i Rachel, w czego trakcie widzi płaczącego Kurt’a. Wtedy Santana ujawnia, że płacze, ponieważ miał śpiewać tą piosenkę z Blaine’m na ich weselu, przez co Adam wygląda trochę nieswojo. Pyta, czy był tylko jego odskocznią, ale dowiaduje się, że Kurt nie zabiega już o Blain’a, natomiast bardzo chce być z nim. Wtedy proponuje, żeby poszli z Kurt’em poszli obejrzeć romatyczny film i zrobili swój własny. W tym odcinku po raz ostatni pojawił się w serialu. Adam i Kurt zerwali ze sobą niedługo później.

Sezon piątyEdytuj

Love Love LoveEdytuj

Adam jest pokrótce wspomniany, gdy Blaine pyta Kurt’a, „jaka była z nim historia”. Kurt powiedział, że nie było żadnej historii; był miły, a niektórym on i Adam podobali się jako para, jednak sprawy nigdy nie przyjęły poważnego obrotu.

A Katy or A GagaEdytuj

Adam jest przelotnie wspomniany przez Kurt’a, który mówił, że wyrzucił go z Adam’s Apples, gdy dowiedział się, że jest zaręczony. To wykluczenie zachęciło Kurt’a to założenia własnego zespołu Pamela Lansbury.

PiosenkiEdytuj

Solówki:

  • Baby Got Back (Sadie Hawkins)

CiekawostkiEdytuj

  • Adam opisuje siebie jako bystrego. (Sadie Hawkins)
  • Wyrzucił Kurt'a z Adam's Apples, gdy dowiedział się, że jest zaręczony. (A Katy or A Gaga)

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki