FANDOM

April Rhodes
April Rhodes pro
Płeć Kobieta
Wiek 40-41
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Blond
Wzrost 1,5m
Zajęcie Właścicielka Rinky Drinks

Aktorka

Piosenkarka

Związki Buddy Leibowitz (romans)

Will Schuester

Noah Puckerman

Matt Rutherford

Mike Chang

Vinnie New Directions

Will Schuester

Holly Holliday

Pierwszy występ The Rhodes Not Taken
Ostatni występ New Directions
Aktorka Kristin Chenoweth
April Rhodes to jedna z postaci w Glee. Uczęszczała do William McKinley High School razem z Will’em Schuster’em. Pojawiła się w dwóch odcinkach sezonu pierwszego, The Rhodes Not Taken i "Home". Powróciła w sezonie drugim w odcinku "Rumours" oraz wspomniano o niej w "New York". Uczestniczyła też w świętowaniu odcinka 100, gdzie w dwóch częściach starała się przywrócić Glee. W "The Purple Piano Project", Rachel nadmieniła, że w mężczyzna grający z April w jej własnym przedstawieniu na Broadway’u wygrał nagrodę Tony, co oznaczało, że spektakl był bardzo dobry.

Gra ją znana aktorka i wokalistka, zdobywczyni nagrody Tony i Emmy, Kristin Chenoweth.

OsobowośćEdytuj

April jest wyluzowana i nie zwraca uwagi na konsekwencje. Nie jest dla niej problemem bycie w związku dla pieniędzy. Lubi imprezy, picie alkoholu i zabawę. Nie przyznaje się do tego, że jest uzależniona od alkoholu. April jest pewna siebie i utalentowana, ale zachowuje się nieprofesjonalnie jak na wokalistkę, porzucając swoje marzenia i tracąc ambicje. Nie zdaje się myśleć o tym, aby dawać innym dobry przykład, ani martwić o konsekwencje, mimo, że ma dobre intencje. Jest sympatyczna, zabawna, przyciąga innych swoją osobowością. Jest bardzo uczciwa i otwarta co do tego, że nie jest już gwiazdą.

WyglądEdytuj

Styl ubierania April jest bardzo odważny i charakterystyczny. Przeważnie nosi kolorowe, obcisłe ubrania, aby podkreślić swoją figurę. Zdaje się lubić ubierać również w kowbojskim stylu.

PiosenkiEdytuj

Sezon pierwszy:Edytuj

DuetyEdytuj

Sezon drugi:Edytuj

  • Dreams (Will) (Rumours)
  • Nice to Meet You, Have I Slept with You? (Will) (Rumours)

Sezon piąty:Edytuj

  • Raise Your Glass (Will) (100)
  • Total Eclipse of the Heart (Will) (New Directions) (piosenka wycięta z odcinka)

Niewydane piosenkiEdytuj

Sezon drugi:Edytuj

  • It's 10 am and I'm Drunk (Rumours)

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki