FANDOM

Burning Up
Burning Up
Album Glee: The Music, The Power of Madonna (tylko iTunes) i Glee: The Music, The Complete Season One
Data wydania 20 kwietnia 2010
Oryginalny utwór "Burning Up" Madonna
Śpiewany przez Vocal Adrenaline
Wokalista prowadzący Jesse
Odcinek "The Power of Madonna"
Burning Up to piosenka z odcinka "The Power of Madonna", czyli piętnastego z pierwszego sezonu Glee. Możemy ją usłyszeć w tle, kiedy Brittany mówi Santanie, aby zaproponowała Finnowi utratę dziewictwa. Później możemy usłyszeć następny fragment, kiedy Santana sugeruje Finnowi, że to najlepszy moment aby stracił dziewictwo z nią i taka szansa może się już długo nie powtórzyć.

Pomimo tego, że piosenka została użyta jako tło muzyczne w odcinku, to jest także dołączona jako dodatkowa ścieżka dźwiękowa na Glee: The Music, The Power of Madonna. Jest śpiewana przez Jesse'go ( wokalista prowadzący) i Vocal Adrenaline.

Oryginalny Tekst i TłumaczenieEdytuj

Jesse:
Don't put me off 'cause I'm on fire (Vocal Adrenaline: Oh whoa)// Nie powstrzymuj mnie, bo czuję w sobie ogień.
And I can't quench my desire (Vocal Adrenaline: Oh whoa)// Nie mogę tłumić mojego pragnienia.
Don't you know that I'm burning up for (Vocal Adrenaline: Oh whoa) your love?// Czy nie wiesz, że zapalam się, dal twojej miłości.
You're not convinced that (Vocal Adrenaline: Oh whoa) that is enough// Nie jesteś przekonany czy to wystarczy.
I put myself in this position (Vocal Adrenaline: Oh whoa)// Sama się tak ustawiłam.
And I deserve the imposition (Vocal Adrenaline: Oh whoa)// I zasługuję na karę.

Jesse (z Vocal Adrenaline - Chłopcy):
But (you don't even know I'm alive)// Ale Ty nawet nie wiesz, że ja żyję.
And this (pounding in my heart) just won't die// A to bicie mojego serca nigdy się nie zatrzyma
(I'm burning up)// Płonę.
Oh oh oh!

Jesse z Vocal Adrenaline - Chłopcy:
I'm burning up, burning up for your love (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: I'm burning up)// Płonę, płonę dla twojej miłości.
(Jesse: For your love) (Jesse z Vocal Adrenaline - Chłopcy: Oh, oh, ohhh)// Dla twojej miłości.

Jesse z Vocal Adrenaline - Chłopcy (Jesse):
(You're always) closing the door// Zawsze zamykasz drzwi.
Well that only makes me want you more// Właściwie to sprawia, ze chcę cię jeszcze bardziej.

Jesse (z Vocal Adrenaline - Dziewczęta):
And (day and night), I cry for your love (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: I bet you do)// I dniem i nocą, rozpaczam za twoją miłością.
You're not convinced that (that is enough)// Nie jesteś przekonany czy to wystarczy.

Jesse z Vocal Adrenaline - Chłopcy:
To justify my wanting you// Aby uzasadnić moje pragnienie posiadania ciebie.

Jesse z Vocal Adrenaline:
Now tell me what you want me to do// Teraz powiedz mi co mam dla ciebie zrobić.

Jesse (z Vocal Adrenaline - Chłopcy):
I'm not blind (and I know)// Wszystko widzę.

Jesse z Vocal Adrenaline:
That you want to want me// Że chcesz mnie mieć.

Jesse z Vocal Adrenaline - Chłopcy:
But you can't let go (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: You can't let go!)// Ale nie możesz odpuścić.

Jesse:
Come on, let go! (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: Oh, whoa, whoa, whoa, I'm burning up)// Dalej, odpuść.

Jesse z Vocal Adrenaline - Chłopcy:
I'm burning up, (z dziewczętami: burning up for your love) (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: I'm burning up)// Płonę, płonę dla twojej miłości.
(Jesse: For your love) (Vocal Adrenaline - Chłopcy: Oh, oh, ohhh)

Jesse:
Do you wanna see me down on my knees?// Czy chcesz mnie widzieć na kolanach?
Or bending over backwards; now, would you be pleased?// Albo z związanymi dłońmi z tyłu, czy to cię usatysfakcjonuje?

Jesse z Vocal Adrenaline - Chłopcy:
Unlike the others, I'd do anything// Nie tak jak inni, zrobię wszystko
I'm not the same, I have no shame (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: Oh, oh, oh)// Nie tak samo, nie mam wstydu.
I'm on fire!// Płonę!

Vocal Adrenaline:
Hah, hah, hah, hah
Hah, hah, hah, hah

Jesse:
Ohhh!

Jesse z Vocal Adrenaline - Chłopcy:
I'm burning up, burning up for your love// Płonę, płonę dla twojej miłości.
(: I'm burning up for your love!) (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: I'm burning up)// Płonę, płonę dla twojej miłości.
I'm burning up (: I'm burning up!)// Płonę, płonę dla twojej miłości.
Burning up for your love (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: I'm burning up)// Płonę, płonę dla twojej miłości.
(Jesse: For your love) (: Oh, yeah! Yeah, yeah, yeah, yeah)// Dla twojej miłości.
(Vocal Adrenaline - Chłopcy:: Oh, oh, ohhh)

Vocal Adrenaline - Chłopcy::
I'm burning up (Jesse: Oh!), burning up for your love (Jesse: Ooh!) (: I'm burning up for your love!)// Płonę, płonę dla twojej miłości.
(Vocal Adrenaline - Dziewczęta: I'm burning up) (Jesse: Yeah, I'm burning up)// Płonę, płonę.
I'm burning up, burning up for your love (Jesse: Burning up for your love!)// Płonę, płonę dla twojej miłości.
(Vocal Adrenaline - Dziewczęta: I'm burning up) I'm burning up (: Yeah, I'm burning up!)// Płonę, płonę.
Burning up for your love (Jesse: Ooh, yeah) (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: I'm burning up)// Płonę, płonę dla twojej miłości.
I'm burning up, burning up for your love (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: I'm burning up)//Płonę, płonę dla twojej miłości.

Jesse:
You know you got me burning up, baby (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: I'm burning up)// Wiesz, że płonę dla twojej miłości.
(Jesse z Vocal Adrenaline - Chłopcy: I'm burning up) (Vocal Adrenaline - Chłopcy: Burning up for your love)// Płonę dla twojej miłości.
(: I'm burning up) (Vocal Adrenaline - Dziewczęta: I'm burning up)// Płonę, płonę.
Burning up for your love! (Jesse z Vocal Adrenaline - Chłopcy: Oh, oh, ohhh)// Płonę dla twojej miłości.

FilmyEdytuj

Glee - Burning Up03:06

Glee - Burning Up

Madonna - Burning Up (Video)03:41

Madonna - Burning Up (Video)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki