FANDOM

Carole Hudson-Hummel
CoA-Carole.png
Płeć Kobieta
Kolor oczu Zielony
Kolor włosów Blond
Przezwiska Mom (Finn)

Little Birdie Wife (Hiram)

Donkey Bride (Sue)

Związki Finn Hudson (syn, nie żyje)

Kurt Hummel (przybrany syn) Burt Hummel (mąż)

Christopher Hudson (były mąż; nie żyje)

Darren (były chłopak)

Will Schuester

Emma Pillsbury

Hiram Berry

LeRoy Berry

New Directions

Pierwszy występ Pilot
Ostatni występ City of Angels
Aktorka Romy Rosemont

Carole Hudson-Hummel jest owdowiałą matką Finn’a , przyrodnią matką Kurt’a oraz żoną jego ojca Burt’a. Gdy Finn był dzieckiem, związała się z ogrodnikiem, który zostawił ją dla młodszej kobiety, co pogrążyło ją w rozpaczy. Gdy dowiedziała się, że ojciec ciężarnej Quinn wyrzucił ją z domu, pozwoliła jej się wprowadzić do siebie. Kurt poznaje Carole ze swoim ojcem Burt’em, próbując zbliżyć się do Finn’a. Gdy ta dwójka zdecydowała się zamieszkać razem, Finn obraził Kurt’a homofobicznym określeniem, przez co Burt zabronił Finn’owi zostać w swoim domu. Ich relacja rozwijała się dalej, Carole nawet odwiedziła Burt’a, gdy dostał zawału serca na początku drugiego sezonu serialu. Poślubiła go później. W sezonie trzecim, wyznała Finn’owi prawdę o jego ojcu. Starała się nie dopuścić do małżeństwa jego i Rachel Berry, tak samo jak jej ojcowie, LeRoy i Hiram, ponieważ uważali, że para jest za młoda na małżeństwo. W sezonie piątym Carole została przy Burcie, gdy dostał raka, jednak udało mu się pokonać chorobę. Niestety straciła swojego syna, Finn’a.

Jej rolę odgrywa Romy Rosemont.

OsobowośćEdytuj

Carole, jest dobrą, kochającą matką, samotnie wychowującą Finn’a. Przejęła rolę matki Kurt’a Hummel’a w sezonie drugim. Wspierała Finn’a, gdy myślała, że jest ojcem dziecka Quinn Fabray. Pozwoliła nawet wprowadzić się jej do swojego domu, gdy rodzice ją z niego wyrzucili, bo była ciężarna. Wydaje się, że mimo ciężkich okoliczności w jakich przyszło jej wychowywać syna, sprawiła, że wyrósł na miłego, porządnego młodego człowieka. Carole zawsze ukazywano jako emocjonalną i bezpośrednią osobę. Przez długi czas, była zdesperowaną kobietą, więc cieszyła się, gdy mężczyźni zwracali na nią uwagę. W wyniku tego, czuła się zraniona, gdy przestawali się nią interesować. Dzięki spotkaniu Burt’a Hummel’a stała się silniejszą i bardziej samowystarczalną kobietą, podniosła się po śmierci swojego męża i pozwoliła sobie być szczęśliwą.

Można zauważyć, jak Carole na swoim weselu była dumna z Finn’a i cieszyła się, że w Kurcie ma nie tylko syna, ale też przyjaciela. Była wzruszona piosenką, którą Finn zaśpiewał dla Kurt’a podczas wesela, Just the Way You Are.

Zawsze wspierała Finn’a i pomagała mu na wiele różnych sposobów. W sezonie trzecim, odkryła przed nim prawdę o śmierci jego ojca. Finn później zdecydował się zerwać z Rachel i pozwolił jej odjechać samej do Nowego Yorku. Natomiast sam wybrał, że wstąpi do Armii, aby reprezentować swojego ojca.

Carole jest zrozpaczona po stracie Finn’a i mówi, że ma przez to pustkę w sercu, ale musi iść dalej przez życie.

CiekawostkiEdytuj

  • Ona oraz dyrektor Figgins są jedynymi postaciami, które pojawiły się w pierwszym odcinku i przez cały czas trwania serialu nie zostały głównymi bohaterami.
  • Carole jest pierwszą przedstawioną w serialu bliską osobą głównego bohatera. (Finn’a Hudson’a)

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki