FANDOM

  • Najbardziej popularny jest 1 odcinek 1 serii, natomiast najlepiej oceniany 22 odcinek 1 serii.
  • W odcinku "Laryngits" (sezon 1, odcinek 18) po tym jak Puckowi zgolono irokeza, porównuje się on do Andrego Agassi, który podobnie jak on stracił siłę z powodu utraty włosów. W rzeczywistości Agassi był łysy podczas całej swojej kariery gry w tenisa i nosił tylko ekstrawaganckie peruki w czasie jego wcześniejszych sukcesów, a tak naprawdę nie miał żadnych włosów.
  • Podczas prób do miksu "Start Me Up / Livin' on a Prayer" z odcinka "Never Been Kissed" (sezon 2, odcinek 6), dziewczyny odwróciły mikrofon do góry nogami dla Lea Michele by ta do niego śpiewała. Mikrofon wypadł i uderzył Michele w twarz.
  • Piosenki wykonane w trakcie castingu do serialu:  Matthew Morrison (Will Schuester) zaśpiewał "Somewhere Over the Rainbow" jednocześnie grając na ukulele, - Lea Michele (Rachel Berry) wykonała utwór "On My Own" z musicalu "Les Miserables", - Chris Colfer (Kurt Hummel) odśpiewał "Mr. Cellophane'" z "Chicago", - Jenna Ushkowitz (Tina Cohen-Chang) przedstawiła piosenkę "Waiting for Life to Begin" z "Once on this Island", - Kevin McHale (Artie Abrams) zaśpiewał piosenkę grupy The Beatles, - Amber Riley (Mercedes Jones) oryginalnie wykonała popową piosenkę, ale producent poprosił ją, by zaprezentowała "And I Am Telling You" z musicalu "Dreamgirls", - Jayma Mays (Emma Pillsbury) odśpiewała "Touch-a Touch-a Touch Me" z "The Rocky Horror Picture Show", - Cory Monteith (Finn Hudson) wykonał utwór "Honesty" Billy'ego Joel
  •  Jedynym odcinkiem w którym Sue poprawnie mówi do Emmy jest "Pilot". Po za tym odcinkiem zawsze "przypadkowo" przekręca jej imię mówiąc do niej: Irma, Alma, Ellen, Arlene, You, albo the Redhead.
  • W odcinku "Extraordinary Merry Christmas" (sezon 3, odcinek 9), Rachel twierdzi, że świąteczny odcinek specjalny będzie jej pierwszym występem w telewizji. Tymczasem z resztą chóru śpiewała już wcześniej w telewizyjnej reklamie firmy "Materac".
  • W odcinku pilotowym Sandy Ryerson powiedział, że dostał "medyczną marihuanę" w celu leczenia jego załamania nerwowego. W stanie Ohio, gdzie dzieje się akcja serialu, nie ma czegoś takiego jak marihuana w celach leczniczych. Jest za to dostępna w sąsiadującym stanie Michigan, ale sprowadzanie jej do Ohio byłoby przestępstwem.
  • Cheyenne Jackson miał początkowo wystąpić jako Dakota Stanley, ale został zastąpiony w ostatniej chwili, gdy złapał grypę. Podczas drugiego sezonu pojawia się jako nowy trener w "Vocal Adrenaline".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki