FANDOM

David Karofsky
Karofskyvf
David Karofsky
Płeć Mężczyzna
Wiek 18
Kolor włosów Brąz
Kolor oczu Orzechowe
Zajęcie Uczeń
Związki Kurt Hummel (zauroczenie)

Santana Lopez

Azimio Adams (były przyjaciel)

Szkoły Thurston High School

William McKinley High School

Pierwszy występ Mash-up
Ostatni występ On my Way
Aktor Max Alder
David Karofsky, znany też jako Dave, był uczniem William McKinley High School. Razem ze swoim przyjacielem Azimio Adams i innymi członkami drużyny futbolowej znęcał się nad Glee Clubem, w szczególności Kurtem. 

W sezonie drugim w odcinku Never Been Kissed, ujawnił, że jest zainteresowany mężczyznami, gdy pocałował Kurt'a. Od Born This Way, starał się zaakceptować swoją orientację. Chciał naprawić swoje winy, więc założył razem z Santaną klub Bullywhips, który miał za cel powtrzymywać przypadki znęcania się nad słabszymi w szkole. Dzięki temu, Kurt wrócił do McKinley. 

W "Prom Queen" Dave i Kurt zostali wybrani na króla i królową balu. Santana i Karofsky udawali, że umawiają się ze sobą, żeby ukryć swoją orientację i "zerwali" po balu. Zmienił szkołę. W odcinku Heart, wyznał Kurtowi, iż myśli, że jest w nim zakochany. Po tym jak w nowej szkole odkryto jego orientację, Dave próbował popełnić samobójstwo przez powieszenie się, ale próba nie powiodła się i został szybko hostapilizowany. Od tego czasu nie pojawił się w Glee. 

Jego rolę gra Max Alder.

GaleriaEdytuj