FANDOM

Dustin Goolsby
Dustin.jpg
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Ciemny brąz
Kolor oczu Niebieski
Wzrost 191 cm
Zawód Trener Vocal Adrenaline
Przezwiska Sierżant Przystojniak (Ligia Sprawiedliwych)
Związki Holly Holliday ("pożądana")
Przyjaciele Sue Sylvester

Terri Del Monico

Sandy Ryerson (możliwy)

Wrogowie New Directions

Will Schuester

Pierwszy raz widziany "Audition"
Dustin Goolsbybył trenerem Vocal Adrenaline. Zastąpił poprzednią trenerkę Shelby Corcoran. Został zwolniony po tym, jak Vocal Adrenaline zajęło drugie miejsce podczas 2011 National Championships.

Gra go aktor Cheyenne Jackson.

BiografiaEdytuj

Sezon DrugiEdytuj

AuditionEdytuj

Dustin Goolsby jest przedstawiony jako nowy trener Vocal Adrenaline, po tym jak Shelby Corcoran zrezygnowała aby zająć się nowo zaadpotowanym dzieckiem. Zaraz po telefonie od Sue, zjawia się w Liceum McKinley aby zaoferować Sunshine Corazon, która była potencjalnym nowym członkiem New Directions przejście do Vocal Adrenaline.

A Night of NeglectEdytuj

Sue przyjmuje Dustina do swojej Ligii Sprawiedliwych (League of Doom). Zostaje mianowany "Sierżantem Przystojniakiem" ("Sergeant Handsome"). Ma na celu spowodowanie zerwania Holly i Willa. Odwiedza Holly w klasie i przedstawia się. Holly szybko spostrzegła o co mu chodzi i zaraz oznajmiła, że jest w związku z Willem Schuesterem, co ostatecznie zadecydowało o jego porażce. Jest też ujawnione, że zabronił Sunshine występować podczas koncertu charytatywnego.

New YorkEdytuj

Dustin mówi Willowi, że wie wszystko o jego odejściu do przedstawienia April. Sugeruje, aby Will nie opowiedział o tym swoim podopiecznym z Glee, ponieważ to sprawi, że stracą swoją pewność siebie. Jak się okazuje po powrocie Willa, Dustin powiedział już o tym uczniom. Zaraz po tym, Will stwierdził, że jest z nimi, na zawsze.

Sezon TrzeciEdytuj

I Am UnicornEdytuj

Jest powiedziane, że Dustin został zwolniony i nie jest już dłużej trenerem Vocal Adrenaline. Stało się to po pierwszej od ośmiu wygranych z rzędu, porażce podczas zawodów narodowych. Sponsorzy stwierdzili, że nie chcę płacić za drużynę, która przegrywa.

OsobowośćEdytuj

Dustin jest próżny i arogancki. Pomimo tego, że jest raczej przystojny, wydaje się chodzić z poczuciem wyższości wypisanym na twarzy. Można stwierdzić, ze ma talent do bycia trenerem wokalnym, dlatego, ze przejął Vocal Adrenaline po Shelby Corcoran.

Twierdzi, że lubi gry umysłowe i manipulowanie kobietami poprzez swój atrakcyjny wygląd. Dustin sprawia wrażenie negatywnego nastawienia w stosunku do Willa. Jest także lekko przerażony Sandy'm, który razem z nim i Terri jest w Lidze Sprawiedliwych Sue Sylvester.

CiekawostkiEdytuj

  • Miał wystąpić w odcinku "Special Education", jednak scenę usunięto z odcinka. Pokazywała Willa, który przyłapuje Dustina na szpiegowaniu.
  • Cheyenne Jackson miał najpierw grać Dakotę Stanley'a, jednak musiał zrezygnować z powodu choroby. Dopiero później zagrał Dustina Goolsby.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki