FANDOM

Hiram Berry
HiramBerry-Heart.jpg
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Szary
Kolor oczu Brąz
Adres 241 Birch Hill Road

Lima, Ohio

Rodzina Rachel Berry(córka)
Związki LeRoy Berry
Przyjaciele Burt Hummel

Carole Hudson-Hummel

Zainteresowania "Przyjaciele"

Opera Musicale

Pierwszy raz widziany "Heart"
Aktor Jeff Goldblum
Hiram Berry to jeden z ojców Rachel. Na ekranie pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Heart" z sezonu trzeciego.

Hiram Berry gra Jeff Goldblum.

BiografiaEdytuj

Sezon PierwszyEdytuj

PilotEdytuj

Hiram jest wspomniany przez Rachel. Można go też zobaczyć na zdjęciu w szafce Rachel.

WheelsEdytuj

Jest znów wspomniany przez Rachel.

MattressEdytuj

313 21.jpg
Zarówno on jak i jego partner są wspomnieni przez Rachel.

The Power of MadonnaEdytuj

Rachel wspomina o nich podczas rozmowy z Jesse'm.

Dream OnEdytuj

Jest ujawnione, że Hiram i LeRoy nie zezwolili Shelby na spotkanie się z Rachel, dopóki nie będzie mieć 18 lat.

TheatricalityEdytuj

Żaden z tatusiów Rachel nie potrafi szyć, więc musi się ona udać do Shelby aby poprosić o pomoc przy wykonaniu stroju. Jeden z nich zwykł także przynosić Rachel wodę, kiedy była smutna, przez co, jak ujawniła, czasami nie wie, czy ma zły humor, czy po prostu chce jej się pić.

Sezon TrzeciEdytuj

HeartEdytuj

Kolacja hudsonberry.jpg
Hiram i LeRoy pojawiają się po raz pierwszy oficjalnie. Dowiadują się o zaręczynach Rachel i Finna. Postanawiają zorganizować przyjęcie dla rodzin narzeczonych, które jest częścią planu zniechęcenia Rachel od pomysłu wyjścia za Finna i dokładnego przemyślenia jej decyzji. Hiram zakłada, ze jeśli będą ją wspierać, to Rachel zrobi dokładnie odwrotnie do tego co jej sugerują. Śpiewają także You're The Top wraz z córką.

On My WayEdytuj

Tumblr m54fqasDd01rpk84i.jpg
Hiram i LeRoy są na widowni podczas zawodów regionalnych aby wspierać Rachel i New Directions. Są zachwyceni, kiedy chórowi udaje się wygrać.

Hiram, LeRoy, Burt i Carole próbują zdecydować co zrobić w sprawie ślubu, ponieważ tak na prawdę nie popierają oni zawierania małżeństw w młodym wieku. Hiram proponuje, aby podczas ceremonii, w momencie pytania odpowiedzieć, że oni nie zgadzają się na małżeństwo. Nakazuje Burtowi zajęcie się Finnem , podczas gdy on i LeRoy zabiorą Rachel prosto na Broadway aby uświadomić jej prawdziwe marzenia.

ChokeEdytuj

Finn wspomina o Hiramie i LeRoy'u podczas rozmowy z Joe.

GoodbyeEdytuj

Nie jest to widziane, jednak Hiram i LeRoy są na ceremonii ukończenia szkoły przez Rachel. Później Rachel ujawnia, że podczas rozmowy z jej tatusiami o ślubie nie wspomnieli o niczym. Świadczyło to jednak o tym, że razem z Finnem zaaranżowali spotkanie z Rachel w Nowym Yorku, o którym ona nic nie wiedziała.

Sezon CzwartyEdytuj

The New RachelEdytuj

Rachel wspomina, że chociaż kocha życie w Nowym Yorku, to bardzo tęskni za Hiram'em i LeRoy'em.

ZwiązkiEdytuj

LeRoy BerryEdytuj

Z odcinka "Heart" wiadomo, że poznali się i zakochali podczas wspólnego grania w sztuce. Według Rachel jest to związek pełen prawdziwej miłości, czego ona sama jest rezultatem. Hiram i LeRoy różnią się od siebie cechami charakteru, jednak obydwoje bardzo się kochają i wspierają Rachel w jej dążeniu do bycia gwiazdą.

CiekawostkiEdytuj

  • Chciał udawać atak epilepsji podczas ślubu Rachel i Finna aby małżeństwo nie zostało zawarte.
  • Potrafi grać na pianinie ("Heart").
  • Nie potrafi jeździć samochodem ("On My Way").
  • W początkowym scenariuszu odcinka Pilot nazywać Joe.
  • Jest fanem serialu "Przyjaciele".

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki