FANDOM

June Dolloway
June.jpg
Płeć Kobieta
Kolor włosów Lekko Rude
Kolor oczu Niebieski
Zawód Ekonomistka
Znani przyjaciele Blaine Anderson oraz Kurt Hummel
Pierwszy występ The Back-Up Plan
Aktorka Shirley MacLaine
June Dolloway to powracająca bohaterka, która pierwszy raz pojawia się w odcinku The Back-Up Plan z piątego sezonu.

Jest grana przez Shirley MacLaine.

BiografiaEdytuj

Sezon PiątyEdytuj

The Back-Up PlanEdytuj

June jest po raz pierwszy wspomniana przez Kurta, który mówi Blaine'owi, że NYADA zmienia nazwę studia tańca, tak, że teraz będzie ono pod jej imieniem, więc June przychodzi do szkoły na uroczystość. Blaine nie wie, kim ona jest,więc Kurt mówi mu, że June jest najfajniejszą ekonomistką na świecie. Kurt, który został poproszony, aby śpiewać na uroczystości, prosi Blaine'a aby zaśpiewał razem z nim. June zjawia się na uroczystości, a kiedy przechodzi tłum nagradza ją oklaskami. Później ogląda jak Kurt i Blaine śpiewają Story of My Life. June wydaje się być pod wrażeniem, gdy Blaine zaczyna śpiewać. Po spektaklu rozmawia z Blainem i Kurt'rem. Prosi ich, aby odprowadzić ją do centrum SOHO i przy okazji omówić ich przyszłość. Kurt podekscytowany się zgadza, ale jest przerażony, gdy dowiaduje się, że zaproszenie obejmuje jedynie Blaine'a. Blaine wydaje się mieć wątpliwości czy udać się z June bez Kurta. Narzeczony mówi jednak, że chociaż jest trochę zazdrosny, to nie czuje urazy i mówi mu, że musi to zrobić. Blaine i June wychodzą aby zjeść kolację, a ona mówi, że muszą stać się przyjaciółmi, jeśli ma zamiar rozpocząć swoją karierę. Wstaje na scenę, aby spróbować dostać więcej datków,wprowadza ze sobą Blaine'a. Następnie Blaine i June zaczynają Piece of My Heart.Ich występ zostaje przyjęty z aprobatą, ponieważ zbierają dużo więcej darowizn. Później, Blaine i June jedzą inny posiłek i Blaine mówi, że chce być nią kiedy dorośnie, na co ona odpowiada, że może nią być i oznajmia, że ma zamiar mieć show talentu Blaine'a. Chłopak pyta, czy Kurt może występować razem z nim, jednak June mówi, że powinien zerwać zaręczyny. Kiedy odcinek zbliża się do końca, Kurt i Blaine siedzą razem na kanapie. Po chwili Kurt prosi aby Blaine opowiedział mu o spotkaniu z June. Blaine mówi mu więc, że June planuje show w którym zarówno Kurt weźmie udział.

Old Dog, New TricksEdytuj

Jest wspomniana przez Blaine'a.

The Untitled Rachel Berry ProjectEdytuj

Najpierw June jest widziana, gdy przynosi Blaine'owi małe ciastka przygotowane na jego show. Zapytała go co robił na scenie. Później uzgadniają kto gdzie powinien siedzieć. Przy okazji Blaine pyta ją czy Kurt nie mógłby zaśpiewać chociaż jednej piosenki. June się jednak nie zgadza. Później June jest widziana podczas show Blaine'a, podczas którego śpiewa z chłopcem No Time At All. June mówi Blaine'owi, że jest wspaniały. Oznajmia też Kurtowi, że ma wielkie szczęście mieć takiego przyjaciela. Kurt odpowiada jej jednak, że Blaine jest miłością jego życia, a nie tylko przyjacielem, co June zakańcza stwierdzeniem "słodko". Potem Blaine prosi Kurta podczas występu, aby do niego dołączył na scenie i razem zaśpiewali. Wykonują American Boy. Kiedy June to ogląda wydaje się być zdenerwowana. Na koniec zdaje sobie jednak sprawę z tego, że Blaine udowodnił jej, iż się myliła. Mówi Kurtowi i Blaine'owi, że przypominają jej trzeciego męża, który także był gejem, a potem zaprasza wszystkich do zabawy.

PiosenkiEdytuj

DuetyEdytuj

Sezon PiątyEdytuj

  • Piece of My Heart (Blaine) (The Back-Up Plan)
  • No Time at All (Blaine) (The Untitled Rachel Berry Project)

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki