FANDOM

Pavarotti
Pavarotti glee.jpg
Gatunek Kanarek
Płeć Męska
Właściciel Kurt, Warblersi
Przezwiska Sweet Prince (Kurt)
Pierwszy występ "Special Education"
Ostatni występ "Original Song" (śmierć)
Pavarotti (2010-2011) był jednym z kanarków, jakie Dalton Academy Warblers ma w tradycji dawać do opieki nowym członkom szkolnego chóru. Podejrzewa się, że przyczyną jego śmierci był udar. Umarł w momencie, gdy Kurt Hummel gwizdał razem z nim, w odcinku "Original Song".

BiografiaEdytuj

Sezon DrugiEdytuj

Special EducationEdytuj

Glee pavarotti 9.png
Pavarotti został przedstawiony w odcinku "Special Education". Został podarowany Kurtowi, gdy dołączył do Warblersów, jako część ich tradycji. Poźniej Kurt pisze do Blaine’a, myśląc, kanarek że umarł, ale w rzeczywistości ptak tylko linieje.

Silly Love SongsEdytuj

W "Silly Love Songs", gdy Blaine przedstawia Warblersom swój plan zaśpiewania piosenki dla chłopaka który mu się podoba, Pavarotti wydaje się być nieco zaniepokojony.

SexyEdytuj

W odcinku "Sexy" można zauważyć Pavarottiego w scenie gdy Blaine rozmawia z Kurtem w jego pokoju.

Original SongEdytuj

Pavarottifuneral.jpg
W "Original Song" klatka Pavarottiego jest okryta nakryciem w stylu Burberry. Kurt mówi Blainowi, że to dlatego, bo kanarki nie lubią zimna, "szczególnie Pavarotti". Pavarotti później śpiewa z Kurtem w jego pokoju, a gdy chłopak gwizda kanarek nagle cichnie i umiera. Kurt podejrzewa że to udar. Idzie powiedzieć Warblersom że Pavarotti "zainspirował go swoim optymizmem i miłością dla piosenki", a nawet był jego przyjacielem. Po tym wyznaniu Kurt ze wsparciem Warblersów śpiewa "Blackbird", piosenkę poświęconą Pavarottiemu. Pavarotti zostaje pochowany przez Blaina i Kurta w małej, lecz robiącej wrażenie trumience pod drzewem.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki