FANDOM

Przyjaźń Quinn i Rachel
Slash-ships-faberry2
Nazwa Faberry

Quinchel

Quanchel

Ruinn

Typ przyjaźni Dobre Koleżanki

Bliskie Przyjaciółki (Sezon Trzeci)

Byli wrogowie

Przyjaźń Quinn i Rachel - relacja przyjacielska między Quinn Fabray i Rachel Berry. Na początku była to ostra rywalizacja pomięzy nimi, a teraz bliska przyjaźń. Zaczynają relacje w Sezonie Drugim i pogłębiają je w Sezonie Trzecim. W Sezonie Pierwszym są wrogo do siebie nastawione, bo Rachel chce Finna, który jest chłopakiem Quinn. Jakkolwiek nie nienawidzą siebie, co się objawia kilka chwil po zajściu w ciążę przez Quinn. W Sezonie Drugim znowu są oziębłe względem siebie, ponieważ obydwie chcą ponownie chodzić z Finn'em. Pomimo tego znowu rozpoczynają przyjaźń, co widać w "Orginal Song" i "Prom Queen". Na początku Sezonu Trzeciego Quinn odeszła z New Directions, ale szybko wróciła i była w dobrych stosunakach z Rachel. W "Hold on to Sixteen" Rachel i Quinn utrzymują, że są przyjaciółkami. W "Michael" zwierzyły się sobie, że Quinn idzie na Yale, a Rachel bierze ślub. W "On My Way" Quinn ma wypadek samochodowy podczas drogi na ślub Finchel. W jego wyniku ląduje na wózku inwalidzkim. Rachel czuje się winna, ale Quinn odpowiada, żeby nie jest. Na końcu Sezonu Trzeciego kiedy kończą szkołę Quinn daje Rachel bilet do New Haven, a Rachel daje Quinn bilet do Nowego Jorku, żeby mogły się odwiedzić. W Sezoni Czwartym pozostają w kontakcie dzięki e-mail'om. Rachel i Kurt obiecują Quinn, że przyjadą na Święto Dziękczynienia do Limy, ale tego nie robią, zostawiając ją zawiedzioną. W "Naked" Kurt zaprasza Quinn i Santanę, bo Rachel zdecydowała się wystąpić topless w szkolnym filmie. Quinn i Santana są sprzeciw temu pomysłowi i przekonują Rachel, żeby tego nie robiła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki