FANDOM

Sandy Ryerson
Sandy-Ryerson
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany(Możliwe, że ma około 45 lat)
Kolor włosów Ciemny Blond
Kolor oczu Brąz
Zawód Dealer narkotyków

Były opiekun "Rhythm Explosion" Były administrator do spraw sztuki

Wrogowie Will Schuester

Rachel Berry New Directions

Zainteresowania Muzyka, marihuana, młodsi mężczyżni, porcelanowe lalki, Chronic Lady
Słabość Aretha Franklin
Pierwszy raz widziany Pilot
Ostatni raz widziany A Night of Neglect
Sanford Ryerson, bardziej znany jako Sandy, jest byłym trenerem chóru Rhythm Explosion. Był też lokalnym dealerem narkotyków w Liceum McKinley'a.

Sandy to mężczyzna w średnim wieku. W drugim sezonie ujawniono, że interesuje się mężczyznami, choć sam Sandy w pierwszym sezonie zapewniał, że był w długim związku ze swoją dziewczyną. Kolekcjonuje porcelanowe lalki. Ma nieco ekscentryczny sposób ubioru i dużo gestykuluje podczas mówienia.

Gra go aktor Stephen Tobolowsky.

BiografiaEdytuj

Sezon PierwszyEdytuj

PilotEdytuj

Sandy jest na początku opiekunem Glee, jednak zostaje zwolniony po tym, jak Rachel mówi Figginsowi o jego nieodpowiednim dotykaniu jego ucznia podczas prób. Sandy otrzymał po tym wydarzeniu sądowy zakaz zbliżania się do uczniów. Zaraz po tym stał się dealerem marihuany, którą kupował od niego m.in Ken Tanaka. To od Sandy'ego, Will otrzymał próbkę zioła, którym potem szantażował Finna . W rozszerzonej wersji odcinka, jego Glee przedstawia One z A Chorus Line.

AcafellasEdytuj

Sandy nie jest przyjęty do Acafellas, choć bardzo tego chce. Ostatecznie zmusza Willa do przyjęcia go, ponieważ namawia przez MySpace Josha Grobana do zjawienia się podczas występu Acafellas. Po występie okazuje się, że Josh przybył aby kazać Sandy'emu przestać go nękać.

PreggersEdytuj

Sue szantażuje Figginsa, aby Sandy mógł zarządzać szkolnym departamentem sztuki.

The Rhodes Not TakenEdytuj

Sandy prowadzi szkolny musical, który ma być przynętą dla Rachel, aby odeszła z Glee. Sandy robi to co każe mu Sue , jednak jego własne ego nie pozwala mu na bycie obiektywnym. Ciągle krzyczy na Rachel i krytykuje jej umiejętności. Ostatecznie tak przekształca scenariusz, że on sam gra rolę Cleopatry w Cabaret. Sue sprawia, że Sandy jest znów zwolniony, ponieważ nie może już znieść jego niedorzecznych pomysłów.

WheelsEdytuj

Sandy bardzo współczuje Puckowi, po tym jak chłopak wymyśla historię o potwornym bólu od ugryzienia rekina, po czym daje mu marihuanę.Sandy sprzedaje mu potem duże ilości marihuany, Puck tak na prawdę dodaje ją do babeczek, które robi Glee w celu uzyskania pieniędzy, aby lepiej się sprzedawały.

Bad ReputationEdytuj

Sandy pojawia się krótko w filmie Rachel do Run Joey Run, jako ojciec Julie.

FunkEdytuj

Po tym jak Vocal Adrenaline zastrasza New Directions , Will jest bardzo przygnębiony. Chce kupić od Sandy'ego trochę marihuany, jednak ten odmawia, ponieważ twierdzi, że nie sprzedaje cierpiącym na depresję, aby nie popełnili samobójstwa. Sandy, w przypływie dobrej woli, pomaga Willowi i zdradza mu słaby punkt Vocal Adrenaline . Nie potrafią oni dobrze przedstawić funkowych numerów, ponieważ są "bezdusznymi maszynami". Sandy pojawia się potem w Sheets-N-Things, gdzie gnębi Finna i Pucka , którzy muszą tam odpracować jakiś czas, aby zapłacić za przebite opony w Range Rowerach należących do Vocal Adrenaline .

Sezon DrugiEdytuj

The SubstituteEdytuj

Jest wspomniany przez Pucka.

A Night of NeglectEdytuj

Sandy powraca w tym odcinku. Dołącza do Ligi Sprawiedliwych (League of Doom), założonej przez Sue. Wciąż twierdzi, ze jest wrogiem Willa , który odebrał mu pracę. Sue nadaje mu pseudonim "Różowy Sztylet" ("Pink Dagger"). Jego zadaniem jest zniszczenie koncertu dochodowego zorganizowanego przez Glee. Sandy zakłada "Klub Krzykaczy" ("Heckling Club"). Ich gwizdanie i wyśmiewanie występu Tiny , powoduje, że dziewczyna płacze jeszcze ponad godzinę po rozpoczęciu występu. Klub Krzykaczy wychodzi przed występem Holly, a wraca dopiero po nim. Kiedy Mercedes przedstawia Ain't No Way, które jest jego ulubionym utworem, Sandy wydaje się być zahipnotyzowany. Przekazuje pieniądze dla New Directions, mówiąc, że jego własnym "kryptonitem"( w odniesieniu do Ligi Sprawiedliwych) była Aretha Franklin. Jest to ostatni raz kiedy pojawia się na ekranie.

CiekawostkiEdytuj

  • Sandy ma takie samo nazwisko jak inny bohater grany przez Stephena Tobolowsky'ego, Ned Ryerson.
  • Jest zainteresowany Dustinem Goolsby'm. Co ironiczne, w prawdziwym życiu aktor grający Sandy'ego jest heteroseksualny, podczas gdy Cheyenne Jackson (grający Dustina ) jest gejem.
  • Jest opisany przez Blaine'a jako "naprawdę straszna osoba".
  • Sandy dużo je pod wpływem silnych emocji. Zdradził Sue, że zjadł dziewięć opakowań śmietany w spray'u.
  • Sandy jest fanem Kenny G.
  • W odcinku "The Substitute", Puck ujawnia, że tak jak Hank Saunders był raz dotknięty przez Sandy'ego w nieodpowiedni sposób. Nie wiadomo, dlaczego nie zgłosił tego jednak dyrektorowi.
  • Od 1961 kolekcjonuje porcelanowe lalki.
  • Jest fanem Arethy Franklin.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki