FANDOM

Terri Del Monico
Terri.jpg
Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Niebieski
Wzrost 160 cm
Adres Miami, Florida

Lima, Ohio (poprzedni)

Zawód zarządzanie w sieci detalicznej

szkolna pielęgniarka (poprzedni)

Rodzina Kendra Giardi (siostra)

Phil Giardi (szwagier) Kyle, Max, i Josh Giardi (siostrzeńcy)

Związki Will Schuester (były mąż)
Wrogowie Emma Pillsbury

Holly Holiday

Aktorka Jessalyn Gilsig
Terri Del Monico (wcześniej Schuester) to była główna bohaterka Glee. Była żoną opiekuna Glee Clubu, Willa Schuestera. Terri jest przedstawiona jako manipulująca swoim mężem, ciągle ma coś przeciwko realizacji jego marzeń i ambicji, ponieważ nie zgadzają się one z jej poglądami na temat tego, co jest w życiu istotne. Po tym jak zostaje u niej zdiagnozowana ciąża urojona, decyduje się na udawanie, że będzie mieć dziecko, aby Will jej nie zostawił. Plan jednak zawodzi i po tym jak Will dowiaduje się, że Terri go oszukała, rozwodzi się z nią. Terri kilkakrotnie próbuje go odzyskać, lecz po nieudanych próbach dochodzi do wniosku, że powinna sobie jakoś ułożyć życie bez niego.

Gra ją aktorka Jessalyn Gilsig.

BiografiaEdytuj

Sezon PierwszyEdytuj

PilotEdytuj

Terri po raz pierwszy pojawia się w odcinku Pilot, po tym, kiedy Will odwiedza ją w pracy aby powiedzieć, że będzie później wracał z pracy przez pewien czas. Terri nie jest z tego powodu zadowolona. Wieczorem układają razem z Willem puzzle. Terri odrzuca propozycję Willa udania się do Carmel High jako opiekunka New Directions, aby uczniowie mogli zobaczyć występ Vocal Adrenaline. Will mówi jej później, że nie mają pieniędzy na zakupy, które Terri robi bez jego wiedzy. Terri zdenerwowana odpowiada, że nie ma nic złego w chęci prowadzenia normalnego życia i pistoletu na klej, który działa. Później Terri dowiaduje się, że test ciążowy, który zrobiła, wyszedł pozytywnie. Szczęśliwa mówi o tym Willowi.

ShowmanceEdytuj

Terri występuje cały czas w interakcjach z Willem lub jego rodzicami.

AcafellasEdytuj

Na począku odcinka Will mówi swoim rodzicom, że Terri jest w ciąży. Terri jest zszokowana. Kiedy Will przedstawia I Wanna Sex You Up, Terri zauważa jak Emma cieszy się występem. Terri mówi Willowi, że była pod wielkim wrażeniem jego występu.

PreggersEdytuj

Terri chce przejąć dziecko od Quinn. Rozmawiała z Quinn, wiedząc, że nie chce ona zatrzymać swojego dziecka. Quinn się zgadza i rozważa propozycję, jednak na koniec odcinka odmawia Terri.

The Rhodes Not TakenEdytuj

Terri spożywa obiad wraz z Willem.

Vitamin DEdytuj

Terri dostaje pracę szkolnej pielęgniarki, pomimo braku jakiegokolwiek doświadczenia. Robi to, aby mieć oko na Willa. Niestety, Terri jest zmuszona do rezygnacji, po tym jak dała Kenowi i uczniom pseudofedrynę. Od tego momentu Will zaczyna się niepokoić o ich małżeństwo.

ThrowdownEdytuj

Will oznajmia Terri, że ma dość bycia niezaangażowanym w życie jego nienarodzonego dziecka. Chce udać się razem z Terri na badanie USG.

BalladEdytuj

Terri dowiaduje się, że Rachel jest zauroczona jej mężem i wykorzystuje ją do robienia porządków w domu oraz gotowania. Była też zła na zauroczenie Willem, Suzy Peper.

HairographyEdytuj

Quinn zaczyna ponownie rozważać możliwość oddania dziecka Terri. Mówi jednak Terri, ze musi się zastanowić, czy nie wychowa dziecka z Puckiem zamiast Finna. Mówi Terri, że chce zatrzymać dziecko, lecz aby zmieniła zdanie, siostra Terri, Kendra prosi Quinn o opiekowanie się jej trójką nieznośnych dzieci.

PiosenkiEdytuj

Solówki (w grupowych numerach)Edytuj

Sezon Pierwszy

Piosenka

Odcinek

Solo z

Loser Funk Finn, Puck, Sandy, i Howard

CiekawostkiEdytuj

  • Imię "Terri" pochodzi od nauczycielki Brada Falchuk'a z piątej klasy.
  • W odcinku Preggers, kiedy Terri już ma wyjaśniać swojej siostrze to, że jej ciąża jest urojona, Kendra pyta, czy dziecko jest czarne. To odnosi się do roli Jessalyn Gilsig, Giny Russo z poprzedniego show Ryana Murphy'ego Nip/Tuck, gdzie dziecko które prawdopodobnie ma mieć z Christian'em Troy'em rodzi się właśnie czarne.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki