FANDOM

Throat Explosion
Tumblr n2ah3f0vxE1r4ezfzo1 500.jpg
Debiut A Katy or A Gaga
Typ Chór
Lider Jean Baptiste (Kapitan)
Instytucja Nieznana, Fort Wayne, Indiana
Status Aktywny
Throat Explosion to chór, o którego istnieniu można dowiedzieć się z czwartego odcinka Sezonu Piątego, A Katy or A Gaga.

HistoriaEdytuj

Sezon PiątyEdytuj

A Katy or A GagaEdytuj

W sali chóru Will oznajmia, że Throat Explosion będzie jednym z chórów z którymi zmierzą się członkowie New Directions podczas Zawodów Narodowych. Blaine i Tina bardzo się tym martwią, ponieważ Throat Explosion składa się z ludzi będących "outsider'ami", czyli zakresu, który do tej pory był największą zaletą New Directions. Ponadto, Throat Explosion wydaje się być przedstawiana jako jedna z najlepszych drużyn, niczym Vocal Adrenaline i The Warblers. Will jednak pociesza swoich uczniów, mówiąc, że zwyciężając z silnymi rywalami jeszcze bardziej się umacniają.

City of AngelsEdytuj

Throat Explosion odgrywają rolę największych rywali New Directions podczas Zawodów Narodowych. Skupienie i przede wszystkim niesamowita chęć rywalizacji i zwycięstwa, która ich oślepia, sprawia, że decydują się na zakpienie z New Directions. Wykradają oni portret Finna, który jest dobrym talizmanem grupy, pomimo tego, że ich lider im tego zabrania. Rezerwują audytorium na wieczór przed występem aby ćwiczyć ile tylko się da.

Podczas konkursu przedstawiają Mr. Roboto/Counting StarsWystęp spotyka się z ogromną aprobatą publiczności. Ostatecznie, Throat Explosion pokonują New Directions i tym samym wygrywają Zawody Narodowe.

Na koniec odcinka Jean Baptiste zwraca portret Finna, zapewniając Sama i Blaine'a, że członek Throat Explosion, który go wykradł zostanie wyrzucony z grupy.

Lista utworów na ZawodyEdytuj

Zawody Narodowe, 2013Edytuj

PlanowaneEdytuj

  • Applause (Lady Gaga)

PrzedstawioneEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • To trzeci chór z Indiany, inne to Aural Intensity i The Hoosierdaddies, oraz drugi chór z Fort Wayne.
  • To drugi chór z "Explosion" w swojej nazwie. Pierwszy to Rhythm Explosion, czyli poprzednicy New Directions.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki